İsmini Koymadım

Sabırsızlar diyarında sabır taşımsın
Bekleyemiyor zerrelerim, dökülmek istiyor
Dudaklarımdan sözcükler, diğer yarımsın.

Ağlatıyorsun kalbimi, biçare, akmıyor
Kanlar damarlarımdan, ondokuz yaşımsın.

Saniyeler yelkovana, yelkovan bana isyankar
Duymaz oluyor kulaklarım, dudaklarındaki ezgiyi
Yetişemiyor o güzelliğe, işitme kaybımsın.

Dürtüyor şeytan, besmelesiz anlarımda
Vazgeçmemi tembihliyor senden, tekrardan bakıyorum,
Gözlerinin hayaline, düşlerimin özetine.

Her anımda seni özlüyorum, senle uyanıp
Sensiz uykusuzlukları çağırıyorum, her gece, susayıp

Renklerini bile bilmiyorum gözlerinin, görüyorum,
Eşsiz gözbebeklerini, içindeki sevgimi, bilmiyorum...

Bakamıyorum işte gözlerine, baksam bile tutuluyor,
Dilim dişlerimin arasında, ismini sayıklıyor.

Bir yudum tebessümü eksik etmeme nedenimsin,
Senin için var oluyor düşlerim, kalkmak istemiyorum,
Bir buluta söylüyorum aşikarı, rüyamı. Hislerimsin...

İstiyorum ki, son gördüğüm sen, son arzum gözlerin
İzliyorum usulca bak, ne de güzel ellerin.
İçimde tuttuğum haykırışlarım, itiraflarımsın.

'Seni Seviyorum' diyemediğim her saniyede,
Bana bakmadığın tarifsiz anlarda,
Hepsinde, birer katre dökülürken göz pınarlarımdan,
Bir el arıyorum o damlaya avuç açacak,
Senin elinden başkası olmaz biliyorum,
Yara izim oldun, iyileşmek istemiyorum,
Hep orada kal, hissettir kendini...

Uçsuz bucaksız çöllere dadanıp, kumlara
İsmini hecelemek istiyorum, her rüzgarda,
Silinse bile o yazılar, çelemezler aklımı

Rüzgar yel gibidir, son 'yaz'ımsın sen benim.


--- pişman olmayanlara ithafen ---

Yorumlar

  1. Her kelimeyi hissetmek..hissettirmek..
    Çok beğendim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder