Sen Koşturmacası - Şiir

Tarifi mümkünsüz sevdamın yansımasıdır bu şiir...

Kalp atışlarımın zihnimde bıraktığı sedasıdır.

Geçerken bu ömür, sessizce, koşarcasına;

Durduruverdin zamanı, işte o gun bana bakınca...



Kapanan gözkapaklarımın altında ;

Yaşarmış gözlerimin damlattığı damlanın,

Titretip soluklaştırdığı elimin yazdığı bir yakarıştır bu şiir...

Minik adımlar, fırtınalar, büyük yalvarışlar içeren.



Sensizliğin ne demek oldığunu bilmeden yazdığım bir bilmecedir bu şiir...

Bilmiyorum. Çünkü senliliğin bile cevabını bulamamışım ki.

Rüzgar uğultusu bölerken senin eşsiz hayalini ;

Kızdım rüzgara, deli dediler, güldüler bana...


Umursamazlıklarımın kaçışmasını anlatır bu şiir...

Güle bakmayan su, bülbülü takmayan gül gibi

Hep bekleyen, yorulan, kahrolan, solan ve durulan...


Seni deftere, kitaba, ağaca, yola, duvarlara değil de ; 

Kalbime yazan ''ben''in zerzenişidir bu şiir...

''Durma ! Yansıt içindekini, kendini...'' der gibi.



Anladım ki : '' Bitmeyen tek çilem : Sen Koşturmacasıymış... Koşsana'' der gibi...

Yorumlar