Boş Kutu - Şiir

Dışı elmastan, yakuttandır ama,
İçini kim bilebilir, açmadıktan sonra.
Neler düşünürdüm, hergün onun hakkında
O an değişti herşey, tıpkı hislerim gibi...

Hayaller kurarsın, kalbi varmış sanarsın
Resimlerine bıkmadan, gizlice bakarsın
Hele bir göz kırparsa, yaptığına şaşarsın,
Sanki dünya senin, o senin olmuş gibi...

Beklersin onca zaman, avutursun kendini
Tutamazsın o yaşları, kurutursun gözlerini
Hep hayal ederdim, tutarken ellerini
Sadece boş hayalmiş, anladım vuslat gibi...

Nefret başlar daha sonra, öğrenince gerçeği
Boş bir kutuymuş dersin, duyunca o sözleri
Kusar içindekini, çürük elma misali
Sanki hiç sevmemişim, divaneymişim gibi...

Bitmez satırlarım, yazarım sonsuza dek
Değmez bir kutu için, yokmuş hiç kalbinde renk
Karışmayınız bana, bırakın beni burda tek
Sanki hiç yaşamadım, burada yokmusum gibi...

Bin özürler diler, affet ne olur beni, der
Bu sözu cocuk duysa, kahkahalarla güler
Bu kalp biliyor artık, doğru kişiyi sever
Binlerce kez küsmüş de, tekrar barışmış gibi...

Boş kutu dolmaz artık, ne koyarsam içine
Bakmak istemem artık, o yalancı gözüne
Neden inanıvereyim, o saçma sözüne
Sanmayın beni mecnun, hep severmişim gibi...


Sanırım ilk şiirimdi bu...

Yorumlar